Festes del carrer a l’escola

Aquest dimecres hem celebrat les Festes del carrer a l’escola, ja que és el dia del nostre barri: El Barri del ninot. A les 11 ha vingut la Banda de l’Escola de Música de Capellades a la pista verda, entrant amb la típica marxa de les Festes del carrer. Tot seguit, allà han tocat la música del Ball pla i l’alumnat de P2 ha ballat aquesta dansa tradicional de Capellades. A continuació han tocat un pas doble i tothom s’ha afegit a ballar. A continuació, la Banda de Música ens ha anat guiant a I5 amb les paneres, a P3 amb els Capgrossos i a la Comissió de Festes del carrer amb els coves dels tortells i hem fet una cercavila fins a l’església.

Ha sigut un matí ple de moments molt bonics i diversió que ens fan estimar la nostra cultura i tradició.