CELEBREM LA CASTANYADA

CASTANYADA 2018
El dia 31 d’octubre vam celebrar una Castanyada una mica especial a causa de la pluja.
Els nens i nenes d’Educació Infantil van gaudir de la visita dels castanyers: el Pepet, la Pepeta i el seu gat el Marrameu. Es van trobar a la sala de les columnes, on van cantar i ballar cançons populars.
Els nens i nenes de Cicle Inicial van fer tallers de tardor. També van rebre la visita dels castanyers i el gat Marrameu a la biblioteca i, com els més petits de l’escola, van cantar i ballar.

Les activitats a l’aire lliure es van realitzar dilluns amb l’esperat Ral·li de la Castanya i la gran Gimcana.
Els alumnes de 2n van organitzar un ral·li molt divertit pels seus companys de 1r i Educació Infantil. Van fer curses de Marrameus, relleus, punteria amb castanyes, maquillatge… S’ho van passar molt bé!

Els més grans, en canvi, van organitzar una gimcana per 5è i Cicle Mitjà. Van preparar diferents proves: túnel del terror, punteria, buscar carbasses, tirar boles, túnel relliscós… Van posar a prova les seves habilitats. Es van divertir molt!