A 3r HEM CELEBRAT AIXÍ LES FESTES!!!

Abans d’acabar el 1r trimestre vam organitzar un taller de torrons de xocolata on alumnes, mestres, pares, mares, avis, àvies, tiets o tietes ens van venir a ajudar. Vam passar una bona estona tots junts al menjador de l’escola on vam anar remenant i cuinant els nostres torrons. Quan ja estaven fets els vam posar a la nevera de la cuina de l’escola i per acabar el matí ens els vam menjar. Ens van sortir boníssims!!! Gràcies famílies per venir-nos a acompanyar i a ajudar!!!

L’endemà vam fer un concert de nadales davant els nostres companys de Primària on ens vam desitjar unes bones festes i seguidament vam fer un pica-pica saludable per esmorzar.

El primer dia que vam tornar a l’escola després de les festes vam trobar, a la biblioteca, uns quants regals que ens havien deixat els Reis Mags per 3r. Els vam obrir i ens van encantar!!! Un joc de lego per cada classe i uns quants jocs de taula per poder compartir a l’hora de racons. Vam estar molt contents!!!

I per últim, divendres a la tarda vam poder portar una joguina de casa per compartir-la amb els nostres companys de la classe. Va ser una tarda… genial!!!