SANTA CECÍLIA, DIA DE LA MÚSICA!
Divendres a la tarda, els nens i nenes d’educació infantil, vam gaudir d’un concert a la sala de les columnes per celebrar el dia de la música. Allà, uns pares i amics de l’escola, ens van ensenyar diferents instruments ( fagot, flauta travessera, gralla, sac de gemecs, flabiol i tarota) i ens els van tocar […]
SANTA CECÍLIA, DIA DE LA MÚSICA! Llegeix més »











