Castanyada 2016

El passat divendres dia 28 d’octubre vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada.img_7569

Al matí els i les alumnes d’Infantil i Cicle Inicial van realitzar jocs amb castanyes al pati de l’escola i els de Cicle Mitjà i Cicle Superior van fer una gimcana pel poble. Desprès d’esmorzar tots plegats vam gaudir del tradicional ball de danses, que aquest any no tenien res de tradicionals.

A la tarda les i els alumnes de cinquè van organitzar jocs amb castanyes pels alumnes de CM i CI mentre esperaven que els castanyers i les castanyeres de sisè preparessin les castanyes. I finalment tots plegats ens vam menjar les castanyes que un any més van quedar boníssimes!!

Des de l’escola volem destacar i agrair la col·laboració del supermercat Esclat de la Jonquera que ens va regalar 5 quilos de castanyes per la nostra festa.

A continuació us deixem amb una petita mostra de les danses:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *