Xerrada “Bona ortografia sense esforç”

El passat dimarts dia 4 d’Octubre l’escola va organtizar una xerrada de formació dirigida a mestres sobre el treball de l’ortografia.

El professor Daniel Gabarró, autor del material didàctic “Dominar l’ortografia” de l’editorial Boira, va exposar els principis pedagògics i les bases de la seva proposta metodològica pel treball de l’ortografia a l’escola.

Hi van assistir més de 50 mestres de les escoles de la ZER Requesens, de les escoles de la ZER les Salines, de l’IES de la Jonquera de l’escola Carme Guasch de Figueres i evidentment una gran representació del claustre de l’escola Josep Peñuelas.

La xerrada s’enmarca dins el projecte de formació continuada de centre que dur a terme l’escola de la Jonquera.

Enllaç a la plana Web d’en Daniel Gabarró

gabarro1