Companys d’Aventures + Creaactivitat + Ambients a Infantil

img_8119De la unió de tres projectes de l’escola en sorgeix una gran activitat educativa.

Aquests passat dijous vam realitzar una activitat de companys d’aventures dins els projectes de Creaactivitat a primària i d’Ambients a Infantil.

Les parelles d’alumnes de 1r-5è i de 6è-2n van treballar conjuntament als diferents tallers de creaactivitat. L’objectiu de la proposta es basava en el treball compartir per realitzar una de les moltes activitats i propostes que poden trobar als tallers.

D’altra banda, les parelles d’alumnes de P4-3er i de P5-4rt van compartir les activitats dels diferents ambients d’Infantil, d’aquesta manera els alumnes de primària van poder conèixer els diferents espais d’aprenentatge i descoberta que tenen el seus companys d’infantil cada tarda.

Per la seva banda els i les alumnes de P3 van realitzar una super sessió de Psicomotricitat amb en Miquel i la Tània.

Tots coincideixen en que va ser una jornada molt profitosa. De ben segur que ho repetirem aviat.

Si voleu veure les fotos cliqueu sobre la imatge.