Gràcies per les aportacions de solidaritat

Un cop fet el recompte de tots els diners aportats pels alumnes i mestres de l’escola  i dels dipositats a les guardioles que estaven repartides per diferents establiments del poble, tenim el goig d’informar-vos que hem recollit la magnifica xifra de 789,5 €.

Aquest és un gran èxit fruit de les aportacions i la implicació de tots plegats. Moltes i moltes gràcies a tots i totes.

Aquest èxit ens dona ales per començar a pensar ja en la cursa de l’any vinent.

img_8858

El passat dia 10 de febrer vam anar amb un grup d’alumnes, en representació de cada classe, a fer l’ingrés al banc al compte de l’organització Save the Children. Si cliqueu a la imatge veureu les fotos d’aquest moment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *