Cursa Solidària

El passat dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau amb una cursa solidària pels carrers del poble.

Aquest primer any, la cursa s’ha fet en benefici a la ONG Save the Children que promou la iniciativa “Kilòmetres de solidaritat”.

Un total de 340 alumnes i 33 mestres van ocupar durant una estona els carrers de la Jonquera.

A continuació us deixem un vídeo resum de la jornada.

I si cliqueu sobre la següent imatge podreu veure un bon grapat de fotos.

captura-de-pantalla-2017-02-02-a-les-21-03-47

Volem agrair la col·laboració i la participació de l’Ajuntament de la Jonquera, de la Policia Local, del Centre Excursionista Jonquerenc, de l’AMPA de l’escola i les famílies col·laboradores i del IES de la Jonquera. Així mateix, tambè donem les gràcies al Supermercat Esclat de la Jonquera, que ens va obsequiar amb les mandarines per l’esmorzar saludable un cop acabada la cursa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *