XXII Mostra de Música de les escoles de l’Urgell

Ahir l’alumnat de 1r i 2n va participar a la XXII Mostra de Música de l’Urgell. Vam compartir un matí de música a l’Ateneu de Tàrrega amb les altres escoles de la comarca i ens va agradar molt perquè vam veure unes actuacions musicals molt variades.

L’actuació que vam fer nosaltres va ser la interpretació del conte musical “Anem de Safari“, un conte de collita pròpia. En aquest conte anaven sortint diferents cançons, unes d’africanes i, també, alguns fragments de l’obra del Carnaval dels Animals compositor Saint-Saëns que hem estat treballant. Hem fet de lleons, cangurs i elefants! Finalment, vam acomiadar el nostre espectacle amb la cançó de rock “Passiu bé” del grup de la Trinca.

Ens ho vam passar genial! Segur que l’any que ve tornem!!!

Podeu veure les fotos clicant a l’enllaç.

Tàrrega a punt per la seva participació en la Marató de TV3 - Teleponent