La música, un àmbit a potenciar!

Estem d’estrena! L’escola ha adquirit 10 ukeleles per a treballar amb tot el seu alumnat. Instruments que ens han d’aportar noves eines de treball ja que partim que a l’etapa d’educació infantil i primària, l’Educació Artística és una àrea de gran rellevància, ja que inclou les dimensions sensorial, intel·lectual, social, emocional, afectiva, estètica i creativa. Per aquest motiu, es generen mecanismes que permeten desenvolupar en l’alumnat diferents capacitats amb una projecció educativa que influeix directament en el seu desenvolupament integral.

L’Educació Musical afavoreix la millora de l’atenció, estimula la percepció, la intel·ligència, la memòria a curt i llarg termini i potencia la imaginació, l’emotivitat i la creativitat. Es considera fonamental l’exploració dels diversos llenguatges, arts i disciplines, a més a més de l’aproximació a les propostes artístiques a partir d’eines, instruments i materials variats amb la finalitat que l’alumnat s’interessi per la indagació i s’endinsi en la dimensió lúdica, creativa, comunitària i social.

Per tot això, avui ens han arribat els 10 ukeleles que s’han adquirit des de l’àrea de música. Part d’aquesta despesa ens l’ha sufragat l’AFA, a qui volem agrair la seva aportació. Moltíssimes gràcies!

També volem agrair a l’Ariadna, la mestra de música, el seu interès i motivació per endegar un projecte com aquest. Moltíssimes gràcies senyoreta!

I si els voleu veure, aquí us en deixem un tastet: https://photos.app.goo.gl/KsyvGjJ66r1cWE6C8

Desitgem que l’alumnat sàpiga treure’ls-hi totes les notes musicals possibles i en facin un bon ús!