CONCURS LOGO DE L’AFA

Des de l’AFA ens plau comunicar-vos que ja hem realitzat el recompte dels vots del concurs LOGO AFA.
Ens fa molt contents anunciar-vos que el dibuix guanyador ha resultat el dibuix presentat per la classe de P5B!!

Els dibuixos finalistes han resultat:
– P5A: Dibuix col.lectiu-
-Primer: Júlia Palau Bernaus.
-Segon: Joel Tasies Olivares.
-Tercer:Islam Rida Meziane
-Quart A: Guillem Bros Canudas
-Quart B: Olivia Aguza Vidal
-Cinquè: Sara Balcells Vargas
-Sisè: Alex Prpici.
Tal i com ja hem comunicat a les famílies dels nens finalistes, el diumenge dia 13 podran passar a recollir un obsequi per a ells i, com a representants de la seva classe, un obsequi que des de l’AFA hem preparat per a la classe i que hauran d’entregar el dilluns dia 14 de desembre a l’escola per a que tots els companys en puguin gaudir, agraint així la participació de tots els nens/es de l’escola.
Enhorabona a tots/es els/les guanyadors/es i finalistes!!!

Agraïm novament la col·laboració de tots/es els nens/es de l’escola, de l’escola i de l’Ajuntament per a fer possible que es pogués dur a terme aquest concurs.

Us recordem novament que a l’exposició, del 13 al 18 de desembre, tots els veïns i veïnes podrem gaudir de les obres d’art dels nostres nens/es. Us oferim, tot seguit, un passeig virtual per l’exposició i us convidem a venir a visitar-la a partir del diumenge dia 13 de Desembre per la tarda.

1. Nuria

Hola nois i noies com esteu jo molt be i vosaltres.
    😘
    me encanten les fotos.
    Gracies😘
    Adeu os estimo.
    Nuria i Aina.
    Adeu nois i noies soc ‘l Aina un saludo Oriol , Albert, Iman , Rocío i Ainhoa.