VIII Cantata de Cambrils

El dia 23 de maig va ser el torn de les nenes i dels nens de tercer.

Després d’haver estat treballant durant alguns mesos va arribar el gran dia. Juntament amb els grups de tercer de les altres escoles de Cambrils i també de l’escola de Vinyols, van interpretar la cantata de “La Clika”. Aquesta ha estat creada per components de grups com Gertrudis, xiula o XerrameQ, i gira al voltant d’un grup d’alumnes de primària d’una escola imaginària d’un poble de Catalunya. Les lletres parlen de l’amistat i els valors universals com l’autoestima, les emocions, l’ecologisme, la cooperació, la igualtat de gènere, l’assetjament o la cultura popular.

Els companys i les companyes de segon van anar a veure’ls perquè l’any vinent seran ells i elles les que faran aquest bonic concert. Aquest és el vuitè any que l’Escola Municipal de Música de Cambrils organitza un concert d’aquestes característiques, on la seva pròpia orquestra interpreta els temes que canten més de 400 alumnes.

Va estar un matí molt bonic i ho vam passar d’allò més bé.