Sortida al Delta de l’Ebre

El passat dimecres, 19 d’octubre els alumnes de 3r vam sortir de l’escola per anar al Delta de l’Ebre per ajudar a un ocell que havia perdut la memòria degut a un cop que es va donar contra un pal de la llum. In situ vam investigar que menjava, on vivia, quina edat tenia i quin ocell era. L’ocell, com agraïment per l’ajuda rebuda ens va deixar conèixer el delta del riu Ebre, el seu hàbitat.

En Josep i L’Alba, monitors del MonNatura, ens van explicar com es formava un delta, quins cultius hi havia, com es feia la sal, quins ocells hi viuen… i també la història dels pirates Barbacoa i Eituxicmano.

Vam aprendre molt i ens ho vam passar d’allò més bé!!