Setmana Bio a l’escola

Un any més, la nostra escola ha participat en la proposta educativa Setmana Bio a l’escola.

Una proposta del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, i amb la col·laboració del Departament d’Educació. Els objectius són promocionar i donar a conèixer el sistema de producció i alimentació ecològica, ja que és una temàtica bàsica en el procés d’educació i coneixement del món que ens envolta, per les seves implicacions en el medi ambient i en la sobirania alimentària dels nostres pobles.

Els nostres alumnes varen participar en la xerrada online:

La producció ecològica de l’avellaner al nostre territori.
– Tècnics: Roger Palau, ADV AVELLANA, www.advavellana.com
– Indùstria: Nùria Mensa, APRODISCA, www.hortusaprodiscae.es

A l’acabar, es va establir un torn de preguntes i debat on tothom va poder dir la seva opinió.

Tenim molt a fer i molt per aprendre!💪

Alumnes sisè de primària.