Referents esportius

Dins de l’àrea d’Educació Física hem realitzat la UD Referents esportius lliures d’estereotips per tal de conèixer esportistes femenins i masculins de l’entorn proper (exalumnes, pares / mares, cambrilencs,…), a escala nacional i internacional tant olímpics com paralímpics.

Avui hem rebut la visita de l’exalumna Laurine Marimon, atleta cambrilenca campiona d’Espanya en triple sant sub-16, sub-18, sub-20 i 4a en el campionat d’Europa sub-20.

Ha estat un plaer conèixer de primera mà la seva experiència animant a tots els infants a practicar activitat física dins i fora d’horari escolar.

Et desitgem molts èxits més!!!