Minerals and rocks

Avui, els alumnes de l’escola hem encetat un nou projecte de treball col·laboratiu amb l’institut Mar de la Frau, emmarcat dins dels objectius del projecte europeu Erasmus KA121.

Hem realitzat l’activitat: “Working on minerals and rocks” que ens ha donat l’oportunitat de treballar junts. Alumnes de primer de batxiller, ens han ajudat a analitzar les diferents propietats dels minerals, juntament amb una taula dicotòmica creada per ells.

Hem treballat junts per tal d’aprendre plegats. Ha estat un treball científic i deductiu on hem estat els protagonistes del nostre propi aprenentatge.

Ens ha encantat! Ha estat el principi i seguirem!

Moltes gràcies als alumnes que han vingut a fer l’activitat i al seu professor de Ciències de la terra, Pere Petrus.

Classes de cinquè.