Capses d’aprenentatge a 5è

Durant el mes de febrer, els i les alumnes s’han iniciat en el treball per capses d’aprenentatge i ho han fet amb la capsa: I ara què?

Les capses d’aprenentatge és un treball on a través de la indagació i l’experimentació, l’alumnat pot anar construint el seu propi aprenentatge i sobretot l’objectiu principal és que en gaudeixi aprenent, ja que són ells els principals protagonistes.

En aquesta capsa, l’alumnat s’ha trobat reptes d’experimentació, de resolució de problemes, d’ús i comprensió de la llengua anglesa, de science i de competència digital.

Cada cop més, els infants estan fent-se uns autèntics experts en la resolució de reptes i de cercar solucions entre tots per arribar al consens i un exemplar treball en grup.

Aviat arribaran al producte final de la primera capsa i us seguirem informant.