Un lutier a l’escola!!

Aprofitant que aquesta setmana se celebrava Santa Cecília, patrona dels músics, hem volgut fer alguna cosa especial.

A l’escola tenim la sort de tenir un company, en Roger Fatsini Marsal (alumne de P5), que el seu pare és lutier i un gran percussionista. En Joan Fatsini ha tingut la gentilesa de venir a explicar-nos el seu ofici i deixar-nos escoltar com de bé sonen els instruments que ell afina o repara.

Hem quedat bocabadats ja que en Joan ens ha mostrat instruments de percussió ben estranys per nosaltres (el Hang, el Rav Vast, els Bols Tibetans, el Gong,…). Instruments vinguts d’altres llocs del món amb uns sons que han creat un ambient màgic al nostre gimnàs.

Ha estat una estona tan agradable, plaentera i educativa, que ja estem desitjant que en Joan torni a visitar-nos.

Joan, et donem les gràcies per apropar-nos a un món musical diferent i deixar-nos vibrar amb els teus ritmes. T’esperem aviat!!!