Sisè enregistra una cançó a un estudi professional

Avui els nens i les nenes de sisè han anat a enregistrar una cançó que han estat treballant a l’àrea d’Educació Artística, música.

Ha estat una sortida molt xula on, a banda d’enregistrar la seva cançó en un estudi professional, han realitzat altres activitats musicals com experimentar amb el so o cercar una imatge adequada a diferents tipologies musicals. Han après moltes coses i de manera molt divertida i vivencial.

Els hi ha encantat poder veure, des de dins, com s’arriba a crear una cançó que després es podria arribar a escoltar per la ràdio. Ara només queda provar-ho a l’escola i a casa…. serem capaços?

Us deixem per aquí l’enllaç per si voleu escoltar el producte final…