Sant Jordi confinat

Aquest any la diada de Sant Jordi serà diferent.
Ens hem de quedar a casa i també ho celebrarem!!!

Què podeu fer?
• Parleu d’aquesta festa i dels elements que la representen amb les vostres famílies (els llibres i les roses, els dracs, els cavallers, les princeses, les llegendes,…). Segur que tots sabeu moltes coses!!!

• Busqueu per casa contes i llibres que tenim de les diades anteriors, punts de llibre, treballs realitzats sobre Sant Jordi, dibuixos, imatges… que pugueu tenir sobre aquesta diada i feu-ne una parada al balcó, al jardí, a la terrassa o al menjador de la vostra casa. Tots els de casa podeu aportar allò que tingueu i compartir!!!

• Per recordar la llegenda amb els més petits, podeu mirar el vídeo “Les Tres bessones, Sant Jordi i el drac” escoltar la cançó de “Sant Jordi” de Dàmaris Gelabert o bé llegir un dels contes que teniu a casa i que heu deixat a la vostra parada.

• Podeu aprofitar per parlar en família de les emocions, la valentia o la por que senten els personatges i les que podem sentir nosaltres.

• Podeu recordar què vau fer l’any passat? Com podeu celebrar la festa aquest any? Us inventeu un conte entre tots? Us podeu disfressar i representar la llegenda. Podeu fer roses i punts de llibres per regalar?

• A qui regalaríeu la rosa o un punt de llibre? Haureu de pensar com li fareu arribar. Molt fàcil!! Feu una fotografia i li féu arribar per correu electrònic o…. Segur que estaran molt contents!!!

• Us proposem participar en la festa amb els de casa, però també amb els veïns i veïnes i les persones que ara no podem veure. Feu roses més fàcils, roses més complicades, amb materials reciclats i les pengeu als balcons i les finestres per compartir-les amb els altres.

• Un cop fetes, pengeu-les als balcons i les finestres. Els balcons i finestres semblaran jardins!!!

• També us proposem fer una ullada a les propostes que hi ha a l’apartat de Sant Jordi que hem posat a la web de l’escola.

Bona diada de Sant Jordi a casa.