Roda d’instruments

Comencem el curs amb molta música, i no una música qualsevol, música de la bona!!!!

Els professors que faran les activitats extraescolars de música, formen part del Projecte “Ho sents”, i dins d’aquest projecte, hem començat amb les col·laboracions. Aquests dies han vingut l’Àngela, el Dídac, l’Helena i l’Esteban per mostrar-nos com sonen i funcionen els instruments que toquen. Hem pogut veure de ben aprop el piano, el violoncel, el saxo, la bateria, el violí i la guitarra.

Han estat unes estonetes molt xules i ens ho hem passat súper bé. Esperem tenir-los per l’escola ben sovint.