Participem al concurs matemàtic: Problemes a l’esprint

Avui 22 de gener els alumnes de sisè de la nostra escola han participat al concurs Problemes a l’Esprint, organitzat per la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya.

Es tracta d’un concurs col·laboratiu en el que per grups s’ha de donar resposta a diferents problemes que planteja l’organització. L’equip guanyador és aquell que respon primer correctament totes les situacions matemàtiques plantejades. Ha estat la primera vegada que el centre hi participa i ho hem fet amb dos equips formats per alumnes de sisè. Ha estat una experiència trepidant en la que de manera conjunta hem aconseguit respondre bé a totes les preguntes.