Participació a la final del XVIII certamen de lectura en veu alta

Els alumnes de la nostra escola han participat en el XVIII Certamen de lectura en veu alta amb la gran notícia, que l’alumne Pau Pallejà de cicle mitjà ha estat escollit per representar a l’escola a la final de les comarques de Tarragona. L’acte va tenir lloc el dijous dia 12 de maig a l’Auditori de la Diputació de Tarragona, i ho va fer genial!

Moltes felicitats a tots els participants i de manera especial al Pau. Ho heu fet de meravella!!!

La participació en actes com aquests ens referma en el lema que “Llegir ens fa més lliures”