Padrins lectors

Aquest dijous hem començat amb una activitat molt engrescadora, el projecte de “Padrins Lectors ”.

Els alumnes de sisè tenen com a fillols els alumnes de primer i la tarda del dijous l’hem dedicada a fomentar el gust per la lectura a través de diferents “Contes d’Hivern” que els alumnes de sisè van escriure per als seus fillols abans de marxar de vacances. Avui han representat el contes en petits teatrets. El resultat ha estat molt satisfactori! I és que no hi ha res més bonic que un infant llegeixi a un altre infant.

Fem de bons models, fomentem la lectura des de la tendresa.