Música i més música

Aquests dies l’escola ha estat plena de música. Des de Infantil fins 6è, els i les infants han gaudit i ens han fet gaudir de grans actuacions musicals.

Els nens i les nenes d’Infantil ens van mostrar la bonica feina que realitzen a les sessions de música gràcies a la seva Festa de Primavera.

Els i les infants de cinquè van participar a la Cantània a l’Auditori de Barcelona al costat de moltes escoles d’arreu de Catalunya.

Els nens i les nenes de tercer van interpretar la cantata “El primer dia d’escola” al Pavelló Municipal d’Esports de Cambrils juntament amb altres infants de totes les escoles de Cambrils i la de Vinyols i els Arcs.

Sisè va participar a la XXI Trobada de Corals de Primària al Teatre Auditori de Salou compartint escenari amb altres escoles de la comarca.

I també van anar enregistrar una divertida cançó al Camp d’Aprenentatge Pau Casals.

A l’escola Guillem Fortuny ens prenem la música molt seriosament i ens encanta participar i compartir experiències musicals que ben segur recordarem durant molt de temps.