IV Jocs esportius de Cambrils

Dins de l’àrea d’Educació Física, l’alumnat de 5è de Primària va visitar les Pistes d’atletisme per a participar en els IV Jocs esportius de Cambrils. Es tracta d’una jornada esportiva on participa l’alumnat de 5è de totes les escoles de Cambrils (Joan Ardèvol, Vidal i Barraquer, Marinada, La Bòbila, Cambrils, Guillem Fortuny i Mas Clariana).

Aquesta activitat és la cloenda de la UD Atletisme. Després de practicar les diferents proves atlètiques en cada centre educatiu, cada infant n’ha escollit una (60 metres llisos, 60 metres tanques, salt de llargada, 600 metres, llançament de vòrtex o relleu 8×50 metres).

Enhorabona a tots/es els/les atletes participants!