És primavera a l’hort

Dues setmanes enrere, els nens de 2n vam fer un visita a l’hort i ens en vam adonar que les males herbes no deixaven créixer els nostres enciams. I sabeu que vam fer? Ens vam posar a treure totes les males herbes treballant en equip. A més, vam ajudar a treure les males herbes de l’era de la resta de companys de l’escola. Passades dues setmanes ens hem adonat que els enciams estan creixent molt ràpid!

Ens està fent molta il·lusió dur a terme aquesta tasca i veure que gràcies a la col·laboració de tots i totes, l’hort de l’escola està florint com les flors de la primavera!

Mireu el vídeo: