“Eines i recursos tecnològics i digitals a l’escola”

Eines i recursos tecnològics i digitals a l’escola

Les i els mestres de l’escola Guillem Fortuny continuem la formació amb nous i atractius reptes per endavant. Actualment una de les formacions que es duen a terme és: “Eines i recursos tecnològics i digitals a l’escola” conduït i executat per les companyes i mestres de l’escola Olga i Eduard.
Tal com diu l’enunciat, ens submergim en l’ús d’eines i recursos tecnològics i digitals a l’aula; on l’alumne, serà qui desenvoluparà l’activitat amb la guia, ajut i supervisió del professorat.
Una de les propostes és treballar amb diferents App’s matemàtiques fent ús de les ipads, promovent així l’enfocament metodològic STEAM, on l’alumne treballa, matemàtiques en llengua anglesa, per mitjà de la tecnologia i de manera autònoma.
Vet aquí un exemple de l’App Mesures aplicada a l’interior i a l’exterior de l’aula, on els alumnes de sisè han anat mesurant els objectes que han cregut convenients per tal de treballar els adjectius, els comparatius i els superlatius en llengua anglesa.

Example:
The computer mouse measures 11cm.
The keyboard measures 55 cm.
So, the keyboard is bigger than the computer mouse.
Definitely, the keyboard is the biggest.

Continuem aprenent, experimentant i innovant amb il·lusió.