Educació Física by Guillem Fortuny

Dins l’àrea d’Educació Física trobem 4 dimensions (Activitat física, Hàbits saludables, Expressió i Comunicació corporal i Joc motor i Temps de lleure). Al llarg del curs escolar, intentem oferir activitats dinàmiques i variades als nostres infants per a que assoleixin un bagatge motor el més ampli i ric possible desenvolupant així, les seves capacitats cognitives, motrius, afectives i socials.

Mitjançant aquesta imatge interactiva podeu conèixer les competències de cada dimensió i veureu un recull d’imatges que il·lustren aquests bones pràctiques. Continuarem treballant en aquesta direcció, on els alumnes aprenguin jugant i gaudeixin de les activitats programades intentant que siguin bones persones i bons companys/es per arribar a ser bons esportistes.