Capsa d’aprenentatge: David Callau

Aquest mes de març, l’alumnat de Cicle Superior, s’ha estrenat amb una nova manera de treballar a plàstica: les capses d’aprenentatge.

Aquest mètode és una proposta de treball que afavoreix el desenvolupament de les competències transversals: competència digital, aprendre a aprendre i iniciativa personal; promovent i incentivant l’autonomia personal. Amb una mirada globalitzadora del currículum d’educació primària.

Ens hem iniciat amb la proposta de treball amb el repte de conèixer a l’artista cambrilenc David Callau.

A partir de codis QR, visites del propi autor al centre per explicar com treballa, com s’inspira,.. Dibuixar el recorregut i treballar la competència comunicativa en llengua anglesa per descriure el recorregut a fer des de l’escola fins al monument de les Sirenes situat al port per anar a dibuixa-lo in situ. Així com realitzar una maqueta amb materials reciclats del monument treballat, són algunes de les activitats que esperen a l’alumnat de 5è i 6è.

La primera presa de contacte ha estat tot un èxit tant per l’alumnat com per les mestres, qui després d’una formació al primer trimestre, s’han llançat a la piscina amb aquesta nova manera de treball.

Us seguirem informant!!!