Anem a l’ambient d’art

A l’ambient d’art tenim molt present les paraules de Régine Pernoud  “ Crear és expressar el que es té en un mateix. Tot esforç autèntic de creació és interior, i a més s’ha de nodrir el seu sentiment,  que es fa amb l’ajuda dels elements que es treuen del món exterior”.

Així doncs, s’ofereixen als alumnes d’educació infantil diferents materials, escollits prèviament i que siguin motivadors, amb els que puguin experimentar lliurement i treure profit de les moltes possibilitats que els poden donar i aportar.

Els infants expressen idees, fets o sentiments a partir del llenguatge plàstic. Aquí, us deixem una mostra de les seves produccions que són una autèntica obra d’art.