Ambients a Infantil

Famílies, ja fa quasi dos mesos vàrem començar a fer ambients, i per fi, tal com els havíem fet abans del confinament. Així que ha estat el primer curs per a tots els alumnes d’infantil, que els realitzen d’aquesta manera.

Com és realitzen:

* Els fem dos matins i dues tardes.
* Sensorial, simbòlic, minimons, art, construccions i psicomotricitat tant els matins com les tardes.
* Tecnològic als matins i el de llum a les tardes.
* Tots, tots els alumnes des de P3 fins a P5 poden anar a l’ambient que els motivi més i anar canviant, seguint unes petites consignes.

Ara toca, que vegeu una mica el que hi podem trobar a cada un d’ells. Esperem que us agradi.