Cantata Cambrils

Un any més, l’Escola Municipal de Música de Cambrils organitza una Cantata on totes les escoles de Cambrils hi participen. Es tracta de la VI Cantata que realitza el municipi.

La cantata DO, RE, MI, FA, FLOR! s’havia de realitzar el maig del 2020, però es va cancel·lar degut al confinament a causa de la pandemia provocada pel coronavirus. El 2021 tampoc ha estat possible realitzar-la en un concert en viu, però amb l’esforç de tots i totes ho hem fet possible de manera virtual.

Els grups de quart de cada escola han preparat i gravat una de les cançons de la Cantata i els nens i les nenes podran gaudir-la sencera a l’escola al mes de setembre. De moment, aquí us deixem la nostra participació.

Bravo artistes!!!!!