2010

Generació del 2010

Música: Ball i musicograma

Bon dia nois i noies avui us proposo fer un altre Just dance de la pel·lícula Canta, és de la cançó Bad Romance de la Lady Gaga, aquí hi ha algun pas de la nostra coreografia, ens anirà bé per practicar. També us torno a posar el musicograma de Queen així quan tornem el farem

Música: Ball i musicograma Llegeix més »

Música i plàstica

Bon dia alumnes de la classe de la comèdia, per la sessió de plàstica us proposo fer una carota de cartró, I per la sessió de música us proposo fer un repàs de la classe del dilluns, del Just Dance i del musicograma. Som-hi!

Música i plàstica Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut