Visita a la Paeria i l’església d’Almenar

Avui l’alumnat de 3r ha visitat la Paeria d’Almenar i l’església. Hem pogut visitar la Sala de Plens on els regidors Eduard Martí Mauri i David Sarroca Polo ens han fet una explicació dels plens que s’hi fan per debatre actuacions per al nostre poble.

També hem visitat altres instàncies de l’edifici i la nostra església, que és un edifici molt bonic, acompanyats i acompanyades de les nostres mestres!

Menú de desembre de 2023

Altres menús que es contemplen són: Menú sense porc, Menú sense carn, Menú sense gluten, Menú sens ou / fruits secs, Menú sense llegums.

Les persones interessades poden consultar aquest menú a https://www.elgustodecrecer.es/ o sol·licitar el menú desitjat a la secretaria del centre.

Puntualment i per motius excepcionals, aquest menú pot canviar l’establert per un dia i fer-ho un altre dia o variar algun dels seus plats o ingredients.

Anem pel planter!

Després de l’exposició de la mare del Blai, la Belén, el dimecres dia 25 d’octubre, l’alumnat de cinquè va fer una sortida al “Mercat” d’Almenar per anar a buscar el planter del seu hort.

Moltes gràcies a Planters Jarana per la vostra aportació gratuïta a l’Escola d’Almenar sempre que hi anem!

ENGEGUEM L’HORT!

Dins del Projecte de Direcció hi trobem l’objectiu d’obrir el centre a les famílies. I quina millor manera de començar-lo que engegant l’hort a cinquè explicat per una mare de l’alumnat de cinquè.

El dimarts dia 24 la Belén, la mare del Blai de cinquè va venir a l’Escola d’Almenar per explicar i donar-nos consells sobre com fer un hort ecològic. A part de fer-nos l’explicació, vam aprofitar per lligar-ho a l’àrea de llengua i li vam fer una entrevista i vam prendre molts apunts que ens ajudaran a començar el nostre projecte de l’hort.
Moltes gràcies Belén!

Formació Innovamat

Aquest dissabte l’Equip d’Infantil de l’Escola d’Almenar va assistir a la Jornada de Formació d’Innovamat realitzada a l’Escola Espiga de Lleida. Aquest serà el tercer curs que es fa aquest treball en aquesta nova metodologia, que esperem anar estenent, poc a poc a Primària.

El model pedagògic presentat en aquestes jornades vol fomentar la creativitat, el pensament crític i la capacitat de resolució de problemes, per això pretenem desenvolupar aquesta competència com un dels focus estratègics dins d’aquesta àrea.

Adaptació I3

Després d’una setmana l’alumnat d’I3 es mostra molt participatiu i engrescat amb totes les activitats proposades a l’aula. Juguen, interactuen i aprenen amb els seus companys i les seves companyes en aquesta nova etapa!

Primer dia del curs 2023-24

Ahir va ser un dia especial, tot l’alumnat retornava de les vacances d’estiu amb moltes ganes de conèixer al professorat i retrobar-se amb els seus companys i companyes. Per l’alumnat d’I3 també va ser el dia de l’arribada a l’Escola d’Almenar després d’haver acabat la seva etapa a l’Escola Bressol, cal dir que s’han adaptat força bé i ja van començar a fer tot tipus d’activitats. Molt bon inici de curs per tothom!

Trobada de l’alumnat de 6è a l’institut. Juny de 2023

Cada any, com activitat del PEE s’organitza una trobada de l’alumnat de 6è d’Alguaire, Alfarràs i Almenar a l’Institut d’Almenar.

L’institut va preparar coca i xocolata per tothom, una visita al centre i l’alumnat d’ESO va organitzar jocs per grups amb alumnes barrejats dels tres pobles.

Tothom s’ho va passar molt bé!

Activitat del PEE : adentrem-nos en la màgia del llibres!

Una activitat que hem dut a terme aquest any és:  Adentrem-nos en la màgia dels llibres !

A l’hora del pati la biblioteca està oberta per fer préstec de llibres, a més a més  vam habilitar un espai de lectura sota l’escala i com activitat del Pla Educatiu d’Entorn hem comprat  llibres i revistes que l’alumnat pot llegir a l’hora del pati.