Berenar solidari pel Dylan i la seva família

Des de l’escola, volem adherir-nos a les diferents iniciatives que s’estan realitzant en l’àmbit municipal, per recolzar la família del Dylan en aquests moments complicats que estan vivint.
En Dylan és un dels nostres petitons de la classe dels Volcans (P4), que ha estat diagnosticat d’un tumor anomenat Rabdomiosarcoma. La continuïtat del seu tractament s’ha de fer en un hospital de París, cosa que comporta un gran esforç econòmic per la família. Per aquest motiu, com a comunitat educativa, estem preparant una xocolatada solidària pel proper dijous 24 de febrer.
Quan vingueu a recollir els vostres fills i filles a la tarda, hi haurà instal·lades diverses paradetes a les diferents portes d’accés de l’escola, on podreu col·laborar comprant un got de xocolata (1euro) i melindros (1 euro).
Us demanem, si us plau, que si voleu contribuir, porteu monedes per facilitar el pagament.

Els alumnes de la classe dels Activistes, també participaran activament en l’organització d’aquesta iniciativa.

Moltes gràcies per la vostra solidaritat.

Comunitat educativa de l’escola Els Aigüerols