Ajuts menjador escolar – convocatòria curs 2024-2025

Us informem que s’ha publicat el termini per sol·licitar els ajuts de menjador escolar per al curs 2024-2025.

La tramitació dels ajuts pel proper curs és telemàtica, i les famílies des d’un mòbil, ordinador, o tauleta podreu accedir a la web del Consell Comarcal www.elbaixllobregat.cat per realitzar el tràmit, aquí trobareu les guies per complimentar el formulari, les bases de la convocatòria, un formulari de consulta i els telèfons d’informació. El termini per a la presentació de sol·licituds és des del 15 fins al 29 de maig de 2024.

Si alguna família no pot realitzar la sol·licitud telemàtica, si us plau, poseu-vos en contacte amb l’escola

Butlletí 27/23-24: 3 maig

PAGAMENTS MES DE MAIG
A partir del dia 10 de maig, girarem els rebuts de piscina del 3r trimestre (I4 i I5) i material del 3r trimestre per als que no han fet tot el pagament sencer.
JORNADES ATLÈTIQUES
Us recordem que celebrarem les nostres XI Jornades Atlètiques… Llegeix més»

Butlletí 26/23-24: 19 abril

JORNADES ATLÈTIQUES
Us recordem que celebrarem les nostres XI Jornades Atlètiques el dia 10 maig. Tindrem horari intensiu. Els alumnes que es quedin al menjador, cal que avisin a la Clara abans del dia 6.
Mitjançant el Classdojo, els tutors/es dels grups us demanaran voluntaris/es per aquest… Llegeix més»

Butlletí 26/23-24: 19 abril

MISSATGE AFA: Sant Jordi
Volem expressar el nostre enorme agraïment a totes les famílies de l’escola per la vostra col·laboració increïble en el nostre projecte de reciclatge de llibres per a Sant Jordi. Sense vosaltres, no podríem fer realitat la nostra paradeta de llibres a l’escola!
El… Llegeix més»

Butlletí 25/23-24: 12 abril

DATES IMPORTANTS DEL TRIMESTRE
Us recordem dates importants del trimestre, per si ho necessiteu saber:
DIVENDRES, 10 DE MAIG: Jornades Atlètiques. Aquell dia celebrem la jornada tota l’escola junta a l’estadi Constantí Miranda. Esteu totes les famílies convidades. Aquell dia tenim jornada intensiva.
DIVENDRES, 21 DE JUNY: Festival… Llegeix més»

Butlletí 24/23-24: 5 abril

INFORMACIÓ AFA
CASAL D’ESTIU
Finalment, aquest estiu el casal es farà amb la Fundació Marianao a les instal·lacions de l’escola. La pròxima setmana estarà tota la informació a la WEB de Marianao.
Sant Jordi (recordatori)
Per Sant Jordi farem una parada de venta de llibres infantils de segona mà… Llegeix més»

Butlletí 23/23-24: 22 març

VACANCES DE SETMANA SANTA (del 25 març a l’1 abril)
Recordeu  que la pròxima setmana l’escola romandrà tancada per les vacances de Setmana Santa. Comencem el 3r trimestre el dimarts, 2 d’abril.
Esperem que pugueu aprofitar per gaudir i descansar aquests dies.
INFORME AUTOAVALUACIÓ
Avui els vostres fill/es sortiran… Llegeix més»

Butlletí 22/23-24: 15 març

INFORME AUTOAVALUACIÓ
El dia 22 de març, coincidint amb l’últim dia del trimestre, els vostres fill/es sortiran amb l’informe d’autoavaluació. En aquest, els/les alumnes han fet un exercici d’atoavaluar alguns aspectes del curs. El tutor/a ha escrit un comentari adreçat als/les alumnes referent al seu procés.
Recordeu… Llegeix més»

Butlletí 21/23-24: 8 març

ROCÒDROM AL PATI DE PRIMÀRIA
La pròxima setmana establirem normes d’ús del rocòdrom, però ja el tenim acabat.

COBRAMENT MES DE MARÇ
A partir del dia 10 de març, girarem els rebuts domiciliats de les sortides del segon trimestre (30 €). Com sempre, si teniu alguna dificultat,… Llegeix més»