FINALITZEM EL PROJECTE: EL MEU POBLE

El lloc on vivim, on anem a l’escola, on anem a comprar… és un lloc ple d’oportunitats per aprendre. Els alumnes de primer hem treballat el projecte: “El meu poble” des que vam iniciar el curs.

Basant-nos en el que els alumnes coneixen i en allò que tenen curiositat per saber, hem anat incorporant activitats de molts tipus: recerca d’informacions, entrevistes, realització de rodolins, búsqueda de paraules clau, jocs online, lectura de correus electrònics,  dibuix d’ itineraris, localització dins dels mapes, etc, sempre buscant diversitat d’agrupaments: en parella, petit grup, grup de treball cooperatiu, gran grup i també tasques més individuals, ja que totes les paraules entre iguals, experiències i pràctiques compartides, així com el temps de reflexió individual,  ajuden a anar incorporant a la motxilla de l’aprenentatge, una manera de treballar i de resoldre problemes que contribueixen a fer-nos cada dia una mica més grans.

L’activitat final del projecte ha estat la de fer un itinerari pel nostre poble i publicar-lo al GOOGLE MAPS. Seguint-lo anirem visitant els espais més representatius de la vila i on també hi ha unes petites explicacions informant sobre el lloc on ens trobem. A més també es realitzarà la publicació a la revista “Cercavila” d’aquesta activitat per fer-la servir com un servei que tothom qui vulgui, pugui utilitzar.

A continuació hi ha un recull de fotografies on podreu veure una mica algunes de les activitats realitzades.

Esperem que us agradi!