CARNAVAL 2024

Aquesta setmana el Carnaval ha arribat carregat de diversió al nostre centre! Cada dia hem esperat amb molta emoció les consignes divertides i inesperades que han anat guiant la nostra festa i ens han fet viure una setmana plena d’alegria i de color.

Dimarts vam començar amb una dosi d’elegància, lluint pentinats estrafolaris i impossibles que haurien fet enveja a qualsevol estrella de rock; dimecres vam gaudir del confort dels nostres pijames, de les nostres espardenyes i de la suavitat de molts peluixos; i dijous vam omplir l’escola de màscares que ens van donar un toc d’intriga i de misteri.

Finalment, divendres ha arribat la gran festa de disfresses! Malgrat la pluja, que ha fet acte de presència a la nostra festa i ha fet que haguéssim de traslladar la celebració a l’interior de l’escola, no ha minvat el nostre entusiasme i les nostres ganes de gresca i xerinola. Rues improvisades pels passadissos, disfresses de tots colors, música, ball i… coca i xocolata de part de l’AFA per a tothom!, han estat els ingredients d’una festa inoblidable, plena de somriures, rialles i de bon humor.