ETBA LEAGUE

Aquestes darreres setmanes ha començat el torneig de bàsquet de Cicle Superior creat pels mateixos alumnes anomenat ETBA LEAGUE (Lliga de l’Escola Teresa Bergadà d’Alguaire).

Es tracta d’una iniciativa en anglès de l’àrea d’Educació Física per apropar el bàsquet a tothom, sota unes regles clares i amb un repartiment de les funcions perquè es pugui desenvolupar de manera autònoma i amb respecte durant les hores del pati. Cada alumne forma part d’un equip i poden guanyar punts a la classificació en funció del resultat del partit i del joc net.

Ara això és una realitat i la pilota de bàsquet ha començat a rodar! Entre tots ens animarem per a poder gaudir del bàsquet!