Activitats de Nadal

Els dies previs al Nadal, tot era nervis i emoció:

A l’escola va arribar la soca!  i l’alumnat de Cicle Inicial va agafar els bastons i no va dubtar en donar-li cops ben fort fins que va cagar uns regalets! Quina alegria!

També es va pensar en algunes cosetes per demanar als Reis Mags d’Orient, així que els vam fer una carta i després li vam donar al Sr. Camarlenc (que ens va venir a visitar a l’escola) per tal que la fes arribar als Reis.

En arribar a l’escola, després de les vacances, a la classe, els Reis ens han dut uns contes d’animals molt interessants!

A l’accés que ja es va donar al Drive trobareu totes les fotografies on  podreu veure  aquestes activitats.