Tallers de tardor, balls i Castanyada

El 31 d’octubre, a l’escola, la màgia de la tardor ha arribat a 5è curs. Els alumnes han explorat els misteris de l’estació mitjançant composicions efímeres, homenatjant l’esplendor fugisser de la naturalesa tardorenca. Al mateix temps, a 6è curs, s’han submergit en el món dels haikus, capturant en tres línies profundes i eternes reflexions sobre la vida mateixa, que han emergit com les fulles caigudes. Després, tot el cicle superior ha embolicat alguns dels arbres de l’escola amb llanes de colors, donant un toc encantador i ple de color al pati.

A la tarda, l’emoció ha crescut amb l’arribada dels balls de tardor i la Castanyada. Els alumnes de tots els nivells s’han reunit al pavelló esportiu, omplint l’aire amb rialles i, més tard, amb la dolça fragància de les castanyes torrades al pati de l’escola.

Ha estat un dia de joia, de compartir i d’apreciar l’essència de l’estació, mentre el vent xiuxiueja secrets de les fulles que cauen i els colors canvien, assenyalant la transició cap a l’hivern.