SETMANA CULTURAL

La setmana del 24 al 28 d’abril vam fer la setmana cultural a l’escola, des d’I3 fins a 6è. Vam fer tot d’activitats, tallers i xerrades diferents, al llarg de la setmana.

⭐Dilluns van venir els bombers que treballen amb gossos de rescat. Ens van explicar que tenien dos races de gossos depenent de la situació que es trobaven. Al pati gran ens van fer una demostració. Una nena es va amagar en una capsa de cartró per a que la trobessin.

⭐Dimarts ens va tocar el Nereu Bike. Vam fer una ruta per la serra amb bicicletes. Va ser una estona molt llarga i ens vam cansar molt. A l’hora del pati van venir padrins i padrines a jugar amb nosaltres!  Per la tarda vam jugar a bitlles. Havíem de contar els punts que fèiem. El màxim era si tiràvem totes les bitlles menys una.

⭐Dimecres, amb Internet segura, ens van explicar coses molt interessants sobre les xarxes socials: Tik Tok, Instagram,… Després del pati ens van fer una animació lectora sobre el conte tradicional del Geperut de Notre-Dame. A la tarda vam fer l’activitat d’esports adaptats, per posar-nos a la pell de les persones amb discapacitat física. Va ser molt divertit utilitzar les cadires de rodes!

⭐Dijous vam fer un taller amb el Nereu d’alimentació saludable i ens van explicar que no hem de menjar tan sucre. Després del pati ens van fer una xerrada de diversitat sexual i de gènere i ens van explicar què signifiquen les lletres LGTBIQ+.

⭐Divendres al matí, els alumnes de cicle superior, vam fer una demostració de Zumba  i cada curs va fer un ball per ensenyar-lo. Després, va venir un noi, professor de zumba, per ensenyar-nos a tota l’escola i ballava súper bé! A la tarda vam fer una sortida amb les famílies, al parc de les piscines i vam berenar coca i xocolata.

Vam gaudir molt de totes les activitats que vam fer perquè va ser una setmana molt xula!

Ilario i Orkia

*Podeu veure totes les fotografies al Drive compartit amb les famílies.