PRESENTACIÓ A LES FAMÍLIES

El dijous, 23 de febrer, els alumnes i les alumnes de 5èB vam fer la presentació a les famílies del nostre projecte “Els 5 regnes dels éssers vius”. Tot i que estàvem nerviosos… sabíem que ens sortiria molt bé!

Durant la presentació vam explicar que els éssers vius es divideixen en 5 regnes: el regne moneres, el regne protoctists, el regne fungi, el regne vegetal i el regne animal. Entremig de l’exposició de cada regne vam anar explicant que havíem fet una activitat de xoc, un taller de rèptils, una visita a la biblioteca, uns experiments, una sortida a la granja del Josep, un lapbook, etc. Així com també que havíem tingut la visita d’experts veterinaris i d’algunes de les nostres mascotes.

Al final, la presentació va ser tot un èxit i vam poder gaudir d’una tarda amb les famílies molt bonica.

Bruna Mayench i Sofia Diaz

*Us recordem que podeu trobar imatges relacionades a l’enllaç que us van compartir a les famílies.