“MATINAL DE DEBATS”

A les portes de tancar el primer trimestre escolar, els nois i les noies de CS hem realitzat una activitat de cloenda per a posar en pràctica tot el que hem après sobre la tipologia textual :“L’article d’opinió”.

“MATINAL DE DEBATS” és el nom que hem donat a aquesta bonica pràctica educativa. Ha estat una excel·lent oportunitat per a debatre, donant la nostra opinió, sobre temes com: la vacunació, les operacions estètiques, el menjar ultraprocessat i l’alletament dels infants en néixer.

Respectar el torn de paraula, fer escolta activa i acceptar idees oposades a les nostres…són aspectes fonamentals per a aprendre a respectar la llibertat de pensament, un dels pilars de la nostra convivència.

Pràctiques que ens enriqueixen i sense dubte, ens ensenyen a ser més lliures.

Alumnat i professorat de CS