LA MARATÓ

El proper diumenge, 18 de desembre del 2022, es celebrarà La Marató. El tema d’aquest any servirà per investigar les malalties cardiovasculars.

Des de l’escola Teresa Bergadà s’ha decidit participar-hi fent una marató de contes. Alguns nens i nenes voluntaris faran lectures de poemes o petits contes. També, cada classe ha fet cors, per a repartir. Cadascú amb la seva pròpia idea. A la nostra classe, de 5èA, hem fet cors de papiroflexia, amb paper de color roig. Altres classes, per exemple, han fet cors amb purpurina, llana, cartolina i cartró.

Ens agrada participar en aquestes activitats tan humanes, perquè són per una bona causa. Us animem a venir a visitar la paradeta de l’escola! Gràcies per la vostra col·laboració! 💗

Ivan Sevilla i Ainara Fernandez