L’AMIC O AMIGA INVISIBLE

A meitats de desembre, vam fer un sorteig per veure a qui li havíem de fer el nostre regal.

Ho podíem fer a mà o comprant algun detallet que no passés dels 3€. Vam tindre molt temps per preparar-lo, i quan ja ho teníem preparat ho havíem de portar a l’escola, i posar-ho dins d’un sac.

Teníem previst de fer-ho el dia 21 de desembre, però molts de nosaltres no estàvem aquell dia. Quan vam arribar a l’escola, després de les vacances de Nadal, ho vam fer a la classe. Ens va agradar molt investigar qui era el nostre amic o amiga invisible.

Ens van agradar tots els regals!

Paula Gonzalez Flores