ENTREVISTES A L’ESCOLA

Durant aquestes dos setmanes els alumnes de cinquè ens hem estat preparant per fer entrevistes a les mestres i mestre de l’escola.

Vam fer un sorteig per saber qui feia l’entrevista a qui i a partir d’aquí vam començar a preparar-ho. Després, vam escriure un guió a la llibreta blanca, escrivint deu possibles preguntes. Ho vam corregir i finalment ho vam passar a net. El divendres passat vam anar a preguntar a les mestres quan els anava bé per fer-los les entrevistes. Ens van donar diferents dies i hores, des d’un dilluns a l’hora del pati fins al divendres, a la mateixa hora.

Tot això va ser gràcies a la Pili Garcia, una locutora de ràdio que ens ho va explicar tot sobre les entrevistes, el dia que vam anar a visitar la ràdio del poble. Ens va donar un missatge molt important: TOTHOM TÉ UNA ENTREVISTA!

Sara Moix i Eider Quilez