ENTREVISTEM ALS NOSTRES PADRINS I PADRINES

El dia 30 de març, l’alumnat de 6èA i 6èB, vam anar a la Llar dels Jubilats a fer entrevistes als padrins i padrines del poble.

Aquesta visita està lligada al treball de l’entrevista com a tipologia textual. A més a més, ens serveix per treballar el projecte d’història moderna i contemporània ja que amb la informació que ens han donat podem conèixer el passat d’algú. Dies abans, l’alumnat ens havíem preparat, per parelles, les preguntes que els faríem als padrins i padrines per poder saber més de la seva infantesa i vida.

Al final, penjarem les entrevistes que vam fer per parelles en un document “Drive”, en una paret de l’escola. Ben aviat, convidarem als padrins i padrines a venir a veure-les al hall de cicle superior. Va ser una trobada molt bonica on els padrins i els alumnes vam gaudir molt de l’experiència!

Edgar Garcia i Isaac Farreny